Een duidelijk proces en veel ruimte voor

feedback en persoonlijk contact.

Onze werkwijze kenmerkt zich door een duidelijke aanpak waarbij we het project verdelen in verschillende fases waarbinnen veel ruimte is voor feedback en persoonlijk contact. Een project start doorgaans met een gesprek waarna een offerte zal volgen. Vervolgens formuleren we jouw perfecte webconcept om dit te vertalen naar een prachtig en gebruiksvriendelijk ontwerp. Tenslotte werken we deze uit in een functioneel product en besteden we ruime aandacht aan uitleg en nazorg.

concept
joery

Vragen over onze werkwijze?

Joery Martens, 24 jaar, is mede-eigenaar en designer bij Goodday. Samen met Lesley Taihitu richtte hij het bedrijf op. Mocht je vragen hebben over de werkwijze van Goodday, neem dan gerust contact op. We helpen je graag verder!


Joery over de werkwijze van Goodday:

“Ik vind het enorm belangrijk om samen met de klant aan zijn of haar ultieme product te werken. Alleen op die manier zorg je ervoor dat de wensen van de klant in het eindproduct verwerkt zijn. Bij Goodday denken we écht mee met de klant, daarnaast zijn we enorm toegankelijk, dat zorgt ervoor dat de projecten die we draaien ook nog eens enorm leuk en gezellig zijn.”

 

Goodday blinkt uit in een idioot goede service.

Wij zijn een echt servicegericht internetbureau. We houden van snelle en korte lijnen met de klant. Dat betekent dat we appen en chatten met klanten om zo snel in te kunnen spelen op wensen en vragen.