Rotys, Gym for Communicators

Het unieke verhaal en uitstraling van Rotys op het podium brengen we tot leven in een website. Rotys wil zich als nieuwe organisatie bekend maken in de markt. We ontwikkelden een maatwerk website waarmee nieuwe klanten kennis kunnen maken met Rotys.

Goodday vertaalde onze uitstraling in een webverschijning waarmee we onze potentiƫle klanten kunnen vertellen wie we zijn en wat we doen

Ruben Blom - Rotys

Doel bepalen

Voorafgaand aan alle werkzaamheden, bepaalden we de online doelen van Rotys. Als nieuwe organisatie wil Rotys zich sterk in de markt positioneren met een eigen kijk op storytelling en presentatietechniek. Doel van onze online werkzaamheden was het neerzetten van het merk zodat opdrachtgevers Rotys in al zijn eigenzinnigheid leren kennen.

Strategie vastleggen

Een website die het merk Rotys introduceert en de markt kan bewerken. Om de doelen van Rotys te behalen bedachten we een strategie voor een nieuwe website. Deze website functioneert enerzijds als platform om kennis te maken met Rotys en zijn eigenzinnige stijl en anderzijds om direct in contact te komen.

De website heeft verschillende lagen waarin, afhankelijk van de fase waarin de bezoeker verkeerd, hij contact op kan nemen of direct een workshop kan boeken.

Realisatie van het platform

We ontwikkelden een maatwerk site. De unieke stijl van Rotys trokken we door naar een passend webontwerp. We realiseerden tevens een boekingssysteem waarbinnen verschillende workshops geboekt kunnen worden.

Optimalisatie en marketing

Om de website daadwerkelijk een meerwaarde te laten zijn, is het van belang dat hij gevonden wordt door potentiƫle opdrachtgevers. In samenwerking met het marketing-team van Rotys bedachten we een social media strategie om bezoekers bekend te maken met Rotys (en de website). Tevens optimaliseren we de website zodat deze nog beter aansluit op behoeften van de gebruiker.

Resultaat

De website van Rotys draagt bij aan de sales- en marketingdoelen die Rotys formuleert. Zo wordt in kaart gebracht welke relevante partijen de website bezoeken en kunnen er boekingen worden gedaan. Het verhaal op de website versterkt het verhaal op social media. Dit zorgt voor bekendheid bij relevante partijen.

Start die goede dag.